تقدیم به عشقم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شب های تنهایی و آدرس ayda1300.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 28
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 1
:: بازدید سال : 8
:: بازدید کلی : 1010

RSS

Powered By
loxblog.Com

تقدیم به عشقم
جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 14:46 | بازدید : 11 | نوشته ‌شده به دست Ayda khanoom | ( نظرات )

داریم به سال جدید نزدیک میشم چن روز موندع فقط.خیلی زود  گذشت بیشتر از یساله ک باهمیم  داریم به دومین سال جدیدی ک باهمیم نزدیک میشیم.نفسه من امیدوارم سالع خوبی داشته باشی البته با همدیگه

نفسه من  اگ اذیتت  کردم   ببخش منو     میخام  تو سال جدید خوب تر باشیم باهم

اگ به حرفت گوش ندادم  ببخشید

اگ سرت داد کشیدم   ببخشید

اگ باعث شرمندگیتم  ببخشید

اگ بعضی وقتا غرورتو شکستم ببخشید

پیش بقیه نتونسی از خوبیایی ک ندارم بگی   ببخشید

اگ بعضی وقتا با حرفام دلخور شدی  ببخشید

عشقم اینارو میگم تا منو تو این یه سال و نیمی ک اذیتت کردم ببخشی و خیاله منم راحت باشع چون میدونم ک ناراحتت کردم

اگ  بجز اینا ناراحتت کردم دلتو شکوندم خاهشم میکنم ازت ک ی نظر بفرسی ک بخونم و بدونم

من اصلا تو این چن سال پشیمون نبودم اصلااااا.همیشم پیشتم و اگ بخاییم میرسیم اون بار خودم رفتم ولی دیگ نمیرم تنهات نمیزارم عشقم پیشتم هیچوقت فکر نکن ک برم و تنهات بزارم  دیگ نمیرم چون دیدم ک وقتی نبودم چیا ک نشدع.فدای تو بشم قربونه  عشقم برم تو همیشه میدونی شایدم بهتر از من نگرانی دردع بدیه ازت خاهش میکنم  عشقم حاضرم التماست کنم ک همیشه مراقب خودت باشی همیشه و همه جا .هر لحظه نگرانتم هر لحظههههه ک کجاییی؟؟چیکار میکنی؟؟؟مراقبه خودت باش توروجونه عشقت نفسم.

جواب این حرفام  یادت نرع فدات شم.بفرسیا

عاشقتم زندگیم بدون تو زندگی برام هیچیه معنی ندارع قربونت برم فدات بشم همیشه پیشم باش بدون تو نفست نفس نمیکشه چون نفسشی

بای

 




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: